بازاریابی اینترنتی در گرگان

همانطور که از اسم آن مشخص است بازاریابی اینترنتی به معنای جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت می باشد.که به اختصار توضیحاتی در رابطه با بازاریابی اینترنتی میدهیم…

در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس وب سایتی یا اپلیکیشنی مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله این اهداف می توان ترغیب بازدید کنندگان از وب سایت به تماس تلفنی و سفارش محصول ، دانلود کاتالوگ شرکت ، دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار ، عضویت در وب سایت و … اشاره کرد.

بازاریابی اینترنتی

اولین مرحله در انجام بازاریابی اینترنتی ایجاد یک وب سایت یا اپلیکیشن حرفه ای بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده است.

مرحله دوم ، افزایش ترافیک وب سایت یا اپلیکیشن با بازدید کنندگان و مخاطبان مرتبط است.

در این مرحله دو روش بازاریابی اینترنتی درون گرا و برون گرا مطرح می شوند. در انجام بازاریابی اینترنتی درون گرا سعی بر این است که بازدید کنندگان وب سایت افزایش یابد اما این کار بدون انجام تبلیغات و با ارائه اطلاعات مفید و سودمند به کاربران صورت گیرد. بازاریابی برون گرا نیز می تواند ترافیک یک وب سایت را افزایش دهد ولی این کار با صرف هزینه و انجام تبلیغات همراه است.

اما در بازاریابی اینترنتی درون گرا که از سه قسمت اصلی سئو ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار تشکیل شده است با صرف هزینه کمتر، بازدید کنندگان با وب سایت یا اپلیکیشن مورد نظر آشنا می شوند.

مرحله سوم ، تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه و بالفعل است.

مرحله چهارم ، اندازه گیری است.در بازاریابی اینترنتی باید نحوه این تبدیل ها را اندازه گیری کرد.

مرحله پنجم ، مرحله پنجم در انجام بازاریابی اینترنتی حفظ مشتری و تلاش برای ترغیب وی برای خرید مجدد است. مشتری که یکبار از سایتی خریدی انجام داده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *